Ποιότητα των υπηρεσιών
Από την έναρξη της λειτουργίας του Κέντρου Αποκατάστασης & Αποθεραπείας ANIMUS, θελήσαμε να διασφαλίσουμε την άριστη ποιότητα των υπηρεσιών μας καθώς και την ασφάλεια των ασθενών, των συνοδών τους και του προσωπικού μας. Το πετύχαμε μέσα από διεθνείς πιστοποιήσεις ποιότητας και ασφάλειας – ISO 9001:2015, ISO 22000:2015 – ενώ ταυτόχρονα καινοτομήσαμε σαν το πρώτο παγκοσμίως Κέντρο Αποκατάστασης & Αποθεραπείας με πιστοποίηση TEMOS.
Πριν την εισαγωγή
Για να προγραμματίσετε την εισαγωγή σας στο Κέντρο μας μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Γραφείο Κίνησης ( 07:00-17:00 )
Πρόσωπα επικοινωνίας :
Κουτροφώτη Άννυ 6984607008
Κορομπίλιας Νικόλαος 6984607007
Απαραίτητα δικαιολογητικά κατά την εισαγωγή σας είναι:
- Ιατρική Γνωμάτευση ΕΚΠΥ υπογεγραμμένη από τον Διευθυντή της Κλινικής στην οποία νοσηλευτήκατε πριν την εισαγωγή σας στο Κέντρο μας καθώς και το εξιτήριό σας από εκεί. ( Πρότυπη Γνωμάτευση Εισαγωγής θα βρείτε στο Παράρτημα του Οδηγού )
- Βιβλιάριο Ασφάλισης
- Αστυνομική Ταυτότητα
- Αριθμός Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ)
- Αριθμός Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (ΑΜΚΑ)
Ιατρικό ιστορικό
Έχετε μαζί σας αντίγραφο από οποιαδήποτε ιατρική πληροφορία η οποία αφορά τη νοσηλεία σας στο Κέντρο μας ( π.χ. ακτινοδιαγνωστικές εξετάσεις κ.τ.λ. ).
Φαρμακευτική Αγωγή
Παρακαλούμε να είστε ενήμεροι για την φαρμακευτική αγωγή που ήδη λαμβάνετε, ώστε να ληφθεί υπ’ όψη για τη θεραπεία σας. Ενημερώστε την Ιατρική ομάδα για φάρμακα χωρίς συνταγή ( βότανα, ομοιοπαθητικά κ.τ.λ. ) τα οποία πήρατε το τελευταίο τρίμηνο, συνεχίζετε να λαμβάνετε ή τα έχετε σταματήσει. Κατά τη διάρκεια της νοσηλείας σας αποκλειστικά υπεύθυνοι για τη φαρμακευτική αγωγή που θα λαμβάνετε είναι οι ιατροί του Κέντρου μας. Όλα τα φάρμακα θα χορηγούνται από το νοσηλευτικό προσωπικό και μόνο. Κατά την εισαγωγή σας ενημερώστε για τυχόν ύπαρξη αλλεργίας σε φαγητά, φάρμακα κ.τ.λ.
Αναπηρικά Αμαξίδια
Στην είσοδο του Κέντρου υπάρχουν διαθέσιμα αναπηρικά αμαξίδια. Εάν χρειαστείτε οποιαδήποτε βοήθεια ενημερώστε την Κεντρική Γραμματεία.
Προσωπικά Αντικείμενα
Συστήνουμε να αφήσετε πολύτιμα αντικείμενα, τιμαλφή και κοσμήματα στο σπίτι. Κατά τη διάρκεια της νοσηλείας σας ή των θεραπειών σας παρακαλούμε να μην αφήνετε εκτεθειμένα προσωπικά αντικείμενα αξίας ή μετρητά στο δωμάτιό σας. Να φυλάσσετε πάντα τα γυαλιά οράσεώς σας, τα ακουστικά βαρηκοΐας ή την τεχνητή σας οδοντοστοιχία όταν δεν τα χρησιμοποιείτε για να μην χαθούν ή καταστραφούν. Το Κέντρο μας δε φέρει καμία ευθύνη για την απώλεια των προσωπικών σας αντικειμένων κατά τη διάρκεια της νοσηλείας σας.
Χώρος ΣτάθμευσηςΚατά την παραμονή σας στο Κέντρο μπορείτε να σταθμεύετε το όχημά σας στους ειδικά διαμορφωμένους χώρους με τη σήμανση Parking Συνοδών εφόσον έχετε προμηθευτεί την «Κάρτα Πρόσβασης Οχήματος» από την Κεντρική Γραμματεία. Απαγορεύεται να σταθμεύετε το όχημα σας όπου δεν υπάρχουν οι αντίστοιχες σημάνσεις. Σε αντίθετη περίπτωση εμποδίζεται η διέλευση των ασθενοφόρων καθώς και των φορτηγών τροφοδοσίας.
Κατά τη διάρκεια της εισαγωγής
Διαδικασία εισαγωγής
Το προσωπικό της Κεντρικής Γραμματείας και του Γραφείου Κίνησης θα σας βοηθήσουν, θα σας ενημερώσουν και θα διεκπεραιώσουν τη διαδικασία εισαγωγής ενώ ο ασθενής σας τακτοποιείται στο δωμάτιό του από το Τμήμα Νοσηλείας.
Το Γραφείο Κίνησης σε συνεργασία με την Ιατρική ομάδα κάνει την επιλογή του δωματίου που θα νοσηλευτείτε ( ασφαλώς η επιλογή στην κατηγορία του δωματίου – δίκλινο, μονόκλινο κ.τ.λ. – είναι στη διακριτική σας ευχέρεια )
Κατά τη διάρκεια της νοσηλείας σας και ανάλογα με την εξέλιξη της πορείας του ασθενούς, υπάρχει περίπτωση να γίνει μεταφορά του ασθενούς σε άλλο δωμάτιο ίδιας κατηγορίας. Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η μεταφορά, όταν δεν αφορά αναβάθμιση ή υποβάθμιση στην κατηγορία του δωματίου, είναι αμιγώς ιατρική απόφαση και δεν απαιτείται η συναίνεσή του ασθενή ή του συνοδού.
Για οποιαδήποτε παράταση της νοσηλείας σας πέραν του προβλεπόμενου χρόνου απαιτείται έγκριση από το Ανώτατο Υγειονομικό Συμβούλιο ( ΑΥΣ ).
Το Κέντρο μας κατόπιν εξουσιοδότησής σας θα διεκδικήσει χρόνο περαιτέρω νοσηλείας, εφόσον ο οργανισμός το εγκρίνει.
Σε περίπτωση που το αίτημα γίνει δεκτό θα συνεχίσει να αποδίδεται ολόκληρη η ασφαλιστική αποζημίωση για χρονική διάρκεια που θα μας ορισθεί από το ΑΥΣ.
Σε ενδεχόμενη αρνητική απόφαση του Ανώτατου Υγειονομικού Συμβουλίου οι εναλλακτικές που υπάρχουν είναι οι εξής:
- Αναπροσαρμογή του κόστους παραμονής και νοσηλείας σας στο ANIMUS KAA, τουλάχιστον στην αξία του ολόκληρου νοσηλίου του ΕΟΠΥΥ.
- Μετακίνηση του ασθενούς στη Στέγη Υποστηριζόμενης Διαβίωσης Μακρυχωρίου.
- Μεταφορά του ασθενούς σε θέση νοσηλείας ανάλογη με τη μειωμένη δαπάνη που χορηγεί ο ΕΟΠΥΥ.
- Διακοπή της συνεργασίας, εάν απορριφθούν οι παραπάνω προτάσεις μας, με έκδοση εξιτηρίου για τον ασθενή και εφόσον έχουν τακτοποιηθεί οι οικονομικές σας εκκρεμότητες με την ANIMUS A.E
Οικονομικά ζητήματα
Με την εισαγωγή σας, θα σας ζητηθεί να καταβάλλεται ποσό ανάλογο με τη θέση νοσηλείας που έχετε προεπιλέξει. Κατά τη διάρκεια της νοσηλείας σας θα ενημερώνεστε για την πορεία του λογαριασμού και θα σας ζητείται να καταβάλλετε ένα ποσό έναντι του συνόλου και ανάλογα με το ύψος του λογαριασμού σας. Πριν παραλάβετε το εξιτήριό σας θα πρέπει να έχει γίνει πλήρης εξόφληση του λογαριασμού. Η εξόφληση μπορεί να γίνει με καταβολή μετρητών, χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας στο Λογιστήριο του Κέντρου ή με τραπεζική κατάθεση.
Για οποιαδήποτε απορία ή διευκρίνιση σε σχέση με το λογαριασμό σας αρμόδιο να σας απαντήσει είναι το Γραφείο Κίνησης.
Κατά τη διάρκεια της νοσηλείας
Όλες οι πληροφορίες που καταγράφονται στον ιατρικό φάκελο του ασθενούς και περιλαμβάνουν το ιστορικό της υγείας του, την παρούσα κατάσταση και την πορεία της υγείας του χαρακτηρίζονται Ευαίσθητα Προσωπικά Δεδομένα. Ως εκ τούτου θεωρούνται και αντιμετωπίζονται ως άκρως απόρρητες και εμπιστευτικές πληροφορίες από όλους ανεξαιρέτως τους εργαζομένους του Κέντρου.
Για να ενημερωθείτε για την διαχείριση των πληροφοριών καθώς και την πρόσβασή σας σε αυτές μπορείτε να ζητήσετε από την Κεντρική Γραμματεία την «Πολιτική Απορρήτου» ή να την δείτε εδώ.
Ιατρικές Υπηρεσίες
Η διεπιστημονική ομάδα αποκατάστασης του Κέντρου μας, αποτελούμενη από τον ιατρό αποκατάστασης, θεραπευτές (φυσικοθεραπευτές, λογοθεραπευτές, εργοθεραπευτές), νοσηλευτές, ψυχολόγο, διατροφολόγο, κοινωνικό λειτουργό, αφού αξιολογήσει τον ασθενή, μετά την εισαγωγή του, σχεδιάζει το εξατομικευμένο πρόγραμμα που θα ακολουθήσει, σύμφωνα με τις ιδιαίτερες ανάγκες του και τους στόχους που έχουν καθορισθεί. Ανά τακτά χρονικά διαστήματα, ανάλογα με το είδος της πάθησης του ασθενούς και την πορεία του, η ομάδα αποκατάστασης επαναξιολογεί την κατάσταση και την πρόοδό του, επαναπροσδιορίζει τους στόχους και τροποποιεί το πρόγραμμά του.
Η έμπειρη ιατρική ομάδα του Κέντρου μας, αποτελείται από ειδικούς ιατρούς φυσικής ιατρικής και αποκατάστασης, ιατρούς άλλων ειδικοτήτων, όπως νευρολόγο, ειδικούς παθολόγους, πνευμονολόγο. Εξετάζει τους ασθενείς σε καθημερινή βάση, παρακολουθεί την πορεία τους και αποφασίζει για την φαρμακευτική και θεραπευτική αγωγή τους. Ιατροί υπάρχουν στις εγκαταστάσεις του Κέντρου καθ’ όλο το 24ωρο.
Συνεργάτες ιατροί όλων των ειδικοτήτων, που επανδρώνουν το Πολυιατρείο ANIMUS, όπως καρδιολόγος, γαστρεντερολόγος, ΩΡΛ, ουρολόγος, κ.ά. είναι στη διάθεση των ασθενών μας, όποτε αυτό κριθεί απαραίτητο.
Όλες οι υπηρεσίες του Kέντρου Aποκατάστασης και Aποθεραπείας ANIMUS υποστηρίζονται απόλυτα, εφόσον χρειαστεί, από την ΓΕΝΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ του Oμίλου μας “ANIMUS -Κυανούς Σταυρός”, με ειδικότητες και αντίστοιχες κλινικές, όπως η παθολογική, η ορθοπαιδική, η γενική χειρουργική, η νευροχειρουργική, η μονάδα εντατικής θεραπείας (ΜΕΘ). Παράλληλα, η κλινική μας διαθέτει πλήρως εξοπλισμένο ακτινοδιαγνωστικό τμήμα που εμπεριέχει μεταξύ άλλων : σύγχρονης τεχνολογίας αξονικό και μαγνητικό τομογράφο, υψηλής ανάλυσης και ευκρίνειας σύστημα υπερήχων, ψηφιακό και ψηφιοποιημένο ακτινολογικό – καθώς και υπερσύγχρονο μικροβιολογικό και βιοχημικό εργαστήριο.
Ενημέρωση Ιατρών
Η ιατρική ενημέρωση των συνοδών του Κέντρου διενεργείται από την ομάδα ιατρών που παρακολουθεί τον ασθενή σας.
Δωμάτια Νοσηλείας
Όλα τα δωμάτια νοσηλείας έχουν Σύστημα Κλήσης Αδερφής για το κάθε κρεβάτι. Χρησιμοποιήστε το κουδούνι κάθε φορά που χρειάζεστε βοήθεια. Παρακαλούμε ΜΗΝ τραβάτε το καλώδιο γιατί θα προκληθεί ζημιά στο κουδούνι και ενδεχομένως στην κονσόλα με την οποία συνδέεται.
Οι τουαλέτες στα δωμάτια νοσηλείας χρησιμοποιούνται μόνο από τους ασθενείς και όχι από τους συνοδούς ή τους επισκέπτες.
Υπάρχουν διαθέσιμες τηλεοράσεις σε όλα τα δωμάτια νοσηλείας. Παρακαλούμε η ένταση της τηλεόρασης να μην ενοχλεί τον διπλανό σας ή την υπόλοιπη πτέρυγα.
Σε περίπτωση που το κρεβάτι σας δεν έχει πλαϊνά προστατευτικά ( κάγκελα ) να επιδεικνύετε ιδιαίτερη προσοχή όταν γυρνάτε, όταν ξαπλώνετε ή όταν σηκώνεστε απ’ αυτό.
Σε περίπτωση που το κρεβάτι σας έχει πλαϊνά προστατευτικά μην τα μετακινείτε χωρίς να ενημερώσετε το νοσηλευτή σας. Τα προστατευτικά τοποθετούνται για την δική σας ασφάλεια και για την αποφυγή τραυματισμών.
Στις περιπτώσεις που απομακρύνεστε από την Πτέρυγα για προσωπικούς λόγους, και όχι για θεραπεία, να ενημερώνετε πάντα το νοσηλευτή σας.
Να αναφέρετε άμεσα οποιαδήποτε δυσλειτουργία ή βλάβη παρατηρείτε στον εξοπλισμό ή τα θεραπευτικά μηχανήματα που χρησιμοποιείτε. Ελέγχετε το Σύστημα Κλήσης Αδερφής καθημερινά.
Στα δωμάτια νοσηλείας ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ρητά η ύπαρξη, η χρήση ηλεκτρικών μικροσυσκευών ( π.χ. βραστήρες, καφετιέρες, τοστιέρες κ.τ.λ. ) καθώς και η φύλαξη εξοπλισμού σίτισης ( σερβίτσια, ποτήρια κ.τ.λ.).
Επισκεπτήριο
Το πρόγραμμα του επισκεπτηρίου είναι: Τρίτη – Τετάρτη – Πέμπτη 17.00 – 19.00 & Σάββατο – Κυριακή 11:00 – 13:00.
Λόγω προληπτικών μέτρων κατά του COVID-19, επιτρέπεται ένας συνοδός ανά ασθενή, με επίδειξη αρνητικού rapid ή PCR.
Το επισκεπτήριο δύναται να αλλάζει σε έκτακτες περιπτώσεις και εάν το απαιτούν γενικότερες υγειονομικές ή κοινωνικές συνθήκες με βασικό μέλημα την ασφάλεια των ασθενών.
Κατά τη διάρκεια του επισκεπτηρίου δεν πρέπει να βρίσκονται περισσότεροι του ενός επισκέπτες ανά ασθενή στα δωμάτια νοσηλείας. Εάν επιθυμείτε να περιορισθούν οι επισκέψεις παρακαλούμε να ενημερώσετε την Προϊσταμένη της Πτέρυγας ή την Κεντρική Γραμματεία.
Η ηρεμία και η ησυχία αποτελούν σημαντικό παράγοντα στην ταχύτερη αποκατάσταση των ασθενών και στην ποιοτικότερη παροχή υπηρεσιών υγείας. Γι’ αυτό το λόγο παρακαλούμε να ενημερώσετε τους επισκέπτες σας να σεβαστούν την ηρεμία των ασθενών της Πτέρυγας. Επίσης οι επισκέπτες σας οφείλουν να τηρούν τους κανόνες ησυχίας σε περίπτωση που δεν νοσηλεύεστε σε μονόκλινο δωμάτιο.
Κατά τη διάρκεια ιατρικών επισκέψεων και νοσηλευτικών ή θεραπευτικών πράξεων δεν επιτρέπεται η παρουσία συνοδών, συγγενών ή επισκεπτών στο δωμάτιο.
Παρακαλούμε ενημερώστε τους επισκέπτες σας να αποφύγουν την επίσκεψη σε περίπτωση που πάσχουν από κρυολόγημα ή άλλο μεταδιδόμενο νόσημα.
Για την παραμονή συνοδών εκτός ωρών επισκεπτηρίου θα πρέπει να υπάρχει γραπτή έγκριση από τον Πρόεδρο του Κέντρου και να έχει προηγηθεί γραπτή αίτηση στην Κεντρική Γραμματεία.
Οφείλετε να διατηρείτε τον θάλαμο νοσηλείας σας καθώς και τον σταθερό εξοπλισμό του στην κατάσταση που σας παραδόθηκε κατά την εισαγωγή σας.
Έλεγχος Λοιμώξεων
Το Κέντρο Αποκατάστασης & Αποθεραπείας ANIMUS ακολουθεί πλήρως τους διεθνείς κανόνες και είναι εναρμονισμένο απόλυτα με την κείμενη νομοθεσία αναφορικά με τον έλεγχο των νοσοκομειακών λοιμώξεων.
Οι ενέργειες που πρέπει να κάνετε εσείς ( είτε εάν είστε ασθενής είτε εάν είστε συνοδός ) είναι οι εξής:
- Αποφυγή επισκεπτηρίου από συγγενείς ή συνοδούς που ήδη έχουν συμπτώματα λοίμωξης ( βήχα, φτέρνισμα, πυρετό κ.τ.λ.)
- Προσεκτικό και επιμελές πλύσιμο των χεριών. Το πλύσιμο αποτελεί τον πλέον ενδεδειγμένο προληπτικό μέσο για την αποφυγή των λοιμώξεων, εντός και εκτός νοσηλευτικών χώρων.
- Απαραίτητη χρήση μάσκας και αντισηπτικού από όλους τους επισκέπτες σας τόσο πριν όσο και μετά την επίσκεψη.
- Μην επιτρέπετε σε άλλους ασθενείς να κάθονται στο κρεβάτι σας.
- Περιορίστε των αριθμό των επισκεπτών.
- Ενημερώστε τους επισκέπτες σας να μην χρησιμοποιούν την τουαλέτα του δωματίου νοσηλείας αλλά τις κοινόχρηστες τουαλέτες των πτερυγών.
Ασφάλεια
Είναι απόλυτη προτεραιότητα της Διοίκησης του Κέντρου Αποκατάστασης & Αποθεραπείας ANIMUS να παρέχει ένα ασφαλές περιβάλλον για τους ασθενείς, τους συνοδούς, τους επισκέπτες και το προσωπικό της. Το σύνολο του προσωπικού εκπαιδεύεται συστηματικά και σε τακτική βάση για την αντιμετώπιση έκτακτων καταστάσεων.
Εάν αντιληφθείτε σε οποιαδήποτε περίπτωση έλλειψη ασφάλειας παρακαλούμε να ενημερώσετε άμεσα την Κεντρική Γραμματεία του Κέντρου.
Υπάρχει ευκρινής σήμανση σε όλες τις εξόδους κινδύνου. Σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης μην χρησιμοποιήσετε τους ανελκυστήρες.
Αναζητήστε τα σχεδιαγράμματα οδεύσεων διαφυγής, που βρίσκονται σε όλους στους χώρους του Κέντρου. Προσπαθήστε να εξοικειωθείτε με αυτά.
Σε περίπτωση εκκένωσης της Πτέρυγας κατευθυνθείτε στην πλησιέστερη έξοδο κινδύνου, ακολουθείστε τις οδηγίες του προσωπικού το οποίο θα σας υποδείξει τα σημεία συγκέντρωσης εκτός του Κέντρου.
Διατροφή
Το Κέντρο Αποκατάστασης & Αποθεραπείας ANIMUS θεωρεί την υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή βασικό κρίκο της θεραπευτικής αλυσίδας για την γοργή αποκατάσταση των ασθενών. Εξειδικευμένοι κλινικοί διατροφολόγοι, πιστή τήρηση των διαδικασιών για την παραγωγή και διανομή γευμάτων (ISO:22000 ) καθώς και άριστες πρώτες ύλες αποτελούν τις ικανές και αναγκαίες συνθήκες για να προετοιμάζεται το κατάλληλο καθημερινό διαιτολόγιο. Η ομάδα του τμήματος διατροφής ενημερώνεται καθημερινά από το ιατρονοσηλευτικό προσωπικό για τυχόν αλλαγές στη δίαιτά σας και προσαρμόζει άμεσα το διαιτολόγιό σας.
Η κατανάλωση τροφίμων, πέραν αυτών που χορηγούνται από το Κέντρο, πρέπει να αποφεύγεται και το Κέντρο μας ουδεμία ευθύνη φέρει για οποιαδήποτε συνέπεια προκαλέσει. Σε οποιαδήποτε τέτοια περίπτωση είναι απαραίτητη η συναίνεση του ιατρού που σας παρακολουθεί.
Στα ψυγεία των δωματίων δεν επιτρέπεται η φύλαξη τροφίμων, γλυκών και ποτών χωρίς τη συναίνεση των Ιατρών της Πτέρυγας ή του Τμήματος Διατροφής.
Εκπαίδευση Συνοδών
Το Κέντρο Αποκατάστασης & Αποθεραπείας ANIMUS έχει σαν στόχο να εκπαιδεύει όχι μόνο τους ασθενείς αλλά και τους συνοδούς τους, η παραμονή των οποίων συνίσταται, αυστηρά και μόνο, από τον υπεύθυνο φυσίατρο. Η εκπαίδευση προσαρμόζεται στις ανάγκες και τις δυνατότητες κάθε ασθενούς και κάθε συνοδού. Περιλαμβάνει ό,τι κρίνεται πως χρειάζεται να γνωρίζετε για να αντιμετωπίζετε τα προβλήματα που τυχόν προκύψουν καθώς και να διαχειρίζεσθε τις καθημερινές ανάγκες του ασθενή σας μετά τη νοσηλεία του. Επίσης εξειδικευμένος θεραπευτής μπορεί να επισκεφτεί το σπίτι σας και να σας προτείνει εργονομικές διαρρυθμίσεις ώστε η προσαρμογή και η διαμονή του ασθενή να γίνουν με τον πλέον κατάλληλο τρόπο.
Προγραμματισμός εξωτερικών ραντεβού
Οι ασθενείς που έχουν προγραμματισμένα ραντεβού σε νοσοκομεία, κλινικές ή ιατρεία θα πρέπει να συνοδεύονται από το συνοδό τους. Ο συνοδός θα ενημερώνεται από την Προϊσταμένη του Τμήματος έως και δύο μέρες νωρίτερα και πρέπει να βρίσκεται στο Κέντρο τουλάχιστον μισή ώρα πριν την αναχώρηση.
Στην περίπτωση που δεν μπορεί να συνοδέψει τον ασθενή από το Κέντρο και επιθυμεί να πάει κατευθείαν στο σημείο του ραντεβού, θα πρέπει να ενημερώσει την Προϊσταμένη ότι βρίσκεται ήδη εκεί για να μία ώρα πριν το ραντεβού.
Για τα προγραμματισμένα ραντεβού ή τις διακομιδές των ασθενών του Κέντρου εντός του Ομίλου δεν υπάρχει χρέωση για την μεταφορά. Τα προγραμματισμένα ραντεβού που γίνονται σε δομές εκτός Ομίλου μπορούν να πραγματοποιηθούν μετά από συνεννόηση με το Γραφείο Κίνησης. Για τις χρεώσεις μπορείτε να ενημερωθείτε από το Γραφείο Κίνησης ή το Λογιστήριο.
Άρνηση θεραπείας
Κάθε ασθενής ή ο συνοδός του έχει δικαίωμα να αρνηθεί ή να διακόψει τη θεραπεία ή οποιαδήποτε ιατρονοσηλευτική πράξη, αναλαμβάνοντας παράλληλα και την ευθύνη για τις συνέπειες που θα προκύψουν, για τις οποίες θα έχουν ενημερωθεί πλήρως από τον θεράποντα ιατρό. Σε κάθε αντίστοιχη περίπτωση πρέπει να υπογράφεται και το σχετικό έντυπο που θα σας δίνεται από τη Νοσηλευτική Υπηρεσία.
Κατά τη διάρκεια της θεραπείας
Για το θεραπευτικό σας πρόγραμμα αποκλειστικά υπεύθυνοι είναι οι Φυσίατροι του Κέντρου και οι Επιστημονικές Ομάδες που τους πλαισιώνουν. Το είδος, το πλήθος και η συχνότητα των θεραπειών καθώς επίσης και ο θεραπευτής είναι συνάρτηση της πάθησής σας και του γενικότερου προγραμματισμού των θεραπευτικών τμημάτων.
Όλοι οι θεραπευτές είναι ενήμεροι για την εξέλιξη της πάθησής σας καθώς και για πιθανές αντενδείξεις μέσω του Ηλεκτρονικού Θεραπευτικού Φακέλου που τηρούμε στο Κέντρο μας.
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα αιτήματα που αφορούν προγραμματισμό θεραπειών ή αλλαγή θεραπευτών δεν θα γίνονται δεκτά από τους προϊσταμένους των θεραπευτικών τμημάτων εάν διατυπώνονται προφορικά.
Όλα τα αιτήματα θα παραλαμβάνονται από την προϊσταμένη θεραπευτικών τμημάτων, θα αξιολογούνται από την Επιστημονική Ομάδα του Κέντρου μας και ακολούθως θα ενημερώνεστε για τυχόν αλλαγές.
Την περίοδο των αδειών των θεραπευτών, θα υπάρχουν αναγκαστικά αλλαγές στα σταθερά προγράμματα, για την εξυπηρέτηση εξίσου όλων των ασθενών.
Παρακαλώ να ελέγχετε το σταθερό σας πρόγραμμα καθημερινά στην νοσηλεία, ώστε να γνωρίζετε τις πιθανές αλλαγές έγκαιρα.
Η παρουσία των συνοδών, κατά τη διάρκεια της θεραπείας, δεν επιτρέπεται, είτε αυτή γίνεται στο δωμάτιο νοσηλείας είτε σε θεραπευτικό χώρο.
Εξιτήριο
Προϋπόθεση για την έκδοση του εξιτηρίου σας είναι να έχετε ενημερώσει το γραφείο κίνησης μία εβδομάδα πριν.
Αποκλειστικά αρμόδιος είναι ο υπεύθυνος φυσίατρος της Πτέρυγας στην οποία νοσηλεύεστε.
Εάν ο ιατρός σας το υποδείξει, η μεταφορά σας από το Κέντρο μας μπορεί να γίνει με ασθενοφόρο ή με το ειδικά διαμορφωμένο όχημα για την μεταφορά αμαξιδίων.
Πριν την ημέρα του εξιτηρίου θα πρέπει να περάσετε από το Γραφείο Κίνησης για να τακτοποιήσετε το λογαριασμό σας.
Σε περίπτωση που χρειαστείτε αντίγραφο του ιατρικού σας φακέλου θα πρέπει να υποβάλετε αίτηση στην Κεντρική Γραμματεία. Σας ενημερώνουμε ότι πρέπει να έχετε μαζί σας την αστυνομική σας ταυτότητα ή στην περίπτωση που παραλάβει άλλος το φάκελό σας, πρέπει να έχει εξουσιοδότηση επικυρωμένη από αρμόδια αρχή.
Δεν επιτρέπεται
- Το κάπνισμα, σε όλους τους χώρους του Κέντρου ( τόσο για τα συμβατικά καπνικά προϊόντα όσο και για τα ηλεκτρονικά Ν.4419/2016 & Ν.2946/2001 ).
- Η κατανάλωση αλκοόλ από ασθενείς ή από συνοδούς.
- Η είσοδος στις Πτέρυγες Νοσηλείας σε παιδιά κάτω των 12 ετών.
- Να παραμένουν στα δωμάτια νοσηλείας, για όλη τη διάρκεια της νύχτας, φυτά ή λουλούδια.
- Η χρήση ηλεκτρικών μικροσυσκευών μέσα στους θαλάμους νοσηλείας ( π.χ. βραστήρας, τοστιέρα κ.τ.λ.)
- Η παραμονή των συνοδών στους θαλάμους νοσηλείας κατά τη διάρκεια των ιατρικών επισκέψεων, των θεραπευτικών συνεδριών, των νοσηλευτικών πράξεων και από τις 7.30 – 11.00 πμ.
- Η διατήρηση στο θάλαμο νοσηλείας σας οπουδήποτε φορητού εξοπλισμού ανήκει στο Κέντρο (σερβίτσια, είδη ιματισμού, θεραπευτικά βοηθήματα, αμαξίδια κ.τ.λ.).
Γενικές πληροφορίες
Ο Ι.Ν. της Αγίας Παρασκευής, στον προαύλιο χώρο του Κέντρου είναι ανοιχτός κάθε ημέρα από τις 07.00 – 22.00. Για το πρόγραμμα των θρησκευτικών λειτουργιών μπορείτε να απευθύνεστε στην Κοινωνική μας υπηρεσία.
Στο χώρο του Κέντρου λειτουργεί κυλικείο με προϊόντα σε μεγάλη ποικιλία με γνώμονα πάντα την σταθερά υψηλή ποιότητα που χαρακτηρίζει τον Όμιλό μας.
Η πρόσβαση στο internet είναι ελεύθερη και διαθέσιμη σε όλους τους ορόφους & τα τμήματα του Κέντρου μας. Οι κωδικοί μπορούν να σας δοθούν από την Κεντρική Γραμματεία. Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε πρόβλημα για τη σύνδεση οποιασδήποτε συσκευή σας παρακαλώ ενημερώστε την Κεντρική Γραμματεία για να παραπέμψει στο αρμόδιο τμήμα ( Hardware Engineering ).
Η πρόσβαση στο Κέντρο μας, από την πόλη της Λάρισας, μπορεί να γίνει και με την αστική συγκοινωνία. Το λεωφορείο κάνει στάση στον προαύλιο χώρο του Κέντρου ( Αστικό ΚΤΕΛ Λάρισας, Νο 16). Αναλυτικά δρομολόγια μπορείτε να προμηθευτείτε από την Κεντρική Γραμματεία.
Εάν τα δρομολόγια της αστικής συγκοινωνία δεν καλύπτουν τις ανάγκες σας μπορείτε να καλέσετε το CityTaxi Larissa – 2410 200 200 και να εκμεταλλευτείτε τις προνομιακές τιμές που έχει εξασφαλίσει η εταιρία μας για τους ασθενείς και τους συνοδούς τους.
Οι συνοδοί των ασθενών μας έχουν τη δυνατότητα να δίνουν τα ρούχα τους για πλύσιμο και σιδέρωμα στα καθαριστήρια Stegno Plus. Η παράδοση και η παραλαβή των ρούχων γίνεται στους χώρους του Κέντρου μας. Τις ημέρες των παραδόσεων καθώς και τον τιμοκατάλογο των υπηρεσιών του καθαριστηρίου μπορείτε να τα προμηθευτείτε από την Νοσηλευτική Υπηρεσία.
Η γνώμη σας μετράει…
Η προσπάθειά μας να γινόμαστε καλύτεροι και να προσφέρουμε ποιοτικότερες υπηρεσίες είναι συνεχής. Σ΄ αυτή την προσπάθεια σας θέλουμε δίπλα μας!
Σε τακτά χρονικά διαστήματα θα λαμβάνετε από την Κοινωνική Υπηρεσία Ερωτηματολόγια Ικανοποίησης. Οι απαντήσεις σας είναι ανώνυμες, επεξεργάζονται από το Τμήμα Ποιότητας και θα παραμένουν αυστηρά εμπιστευτικές.
Έχετε επίσης τη δυνατότητα να υποβάλλετε τις παρατηρήσεις, τις προτάσεις και τα παράπονά σας στο Έντυπο Υποβολής Παραπόνων. Τα συγκεκριμένα έντυπα μπορείτε να τα προμηθευτείτε στην Κεντρική Γραμματεία του Κέντρου μας. Η υποβολή παραπόνου σε καμία περίπτωση δεν θα επηρεάσει την ποιότητα της νοσηλείας ή των θεραπειών σας στο Κέντρο μας. Όλα τα έντυπα των ασθενών ή των συνοδών διακινούνται στα αρμόδια τμήματα με απόλυτη εμπιστευτικότητα και εχεμύθεια.
Η ισχύουσα νομοθεσία στη χώρα μας σύμφωνα με το άρθρο 47 Ν.2071/1992 καλύπτει τα ατομικά δικαιώματα του πολίτη και σε περίπτωση νοσηλείας του:
- Ο ασθενής έχει το δικαίωμα προσεγγίσεως στις υπηρεσίες του νοσοκομείου, τις πλέον κατάλληλες για τη φύση της ασθένειας του.
- Ο ασθενής έχει το δικαίωμα της παροχής φροντίδας σ΄ αυτόν με τον οφειλόμενο σεβασμό στην ανθρώπινη αξιοπρέπεια του. Αυτή η φροντίδα περιλαμβάνει όχι μόνο την εν γένει άσκηση της ιατρικής και της νοσηλευτικής, αλλά και τις παραϊατρικές υπηρεσίες, την κατάλληλη διαμονή, την κατάλληλη μεταχείριση και την αποτελεσματική διοικητική και τεχνική εξυπηρέτηση.
- Ο ασθενής έχει το δικαίωμα να συγκατατεθεί ή να αρνηθεί κάθε διαγνωστική ή θεραπευτική πράξη που πρόκειται να διενεργηθεί σε αυτόν. Σε περίπτωση ασθενούς με μερική ή πλήρη διανοητική ανικανότητα, η άσκηση αυτού του δικαιώματος γίνεται από το πρόσωπο που κατά νόμο ενεργεί για λογαριασμό του.
- Ο ασθενής δικαιούται να ζητήσει να πληροφορηθεί ό,τι αφορά στην κατάστασή του. Το συμφέρον του ασθενούς είναι καθοριστικό και εξαρτάται από την πληρότητα και την ακρίβεια των πληροφοριών που του δίνονται. Η πληροφόρηση του ασθενούς πρέπει να του επιτρέψει να σχηματίσει πλήρη εικόνα των ιατρικών, κοινωνικών και οικονομικών παραμέτρων της καταστάσεως του και να λαμβάνει αποφάσεις ο ίδιος ή να μετέχει στη λήψη αποφάσεων, που είναι δυνατόν να προδικάσουν τη μετέπειτα ζωή του.
- Ο ασθενής ή ο εκπρόσωπός του σε περίπτωση εφαρμογής της παρ. 3, έχει το Δικαίωμα να πληροφορηθεί, πλήρως και εκ των προτέρων, για τους κινδύνους που ενδέχεται να παρουσιασθούν ή να προκύψουν εξ αφορμής εφαρμογής σε αυτόν ασυνήθων ή πειραματικών διαγνωστικών και θεραπευτικών πράξεων. Η εφαρμογή των πράξεων αυτών στον ασθενή λαμβάνει χώρα μόνο ύστερα από συγκεκριμένη συγκατάθεση του ίδιου. Η συγκατάθεση αυτή μπορεί να ανακληθεί από τον ασθενή ανά πάσα στιγμή. Ο ασθενής πρέπει να αισθάνεται τελείως ελεύθερος στην απόφαση του, να δεχθεί ή να απορρίψει, κάθε συνεργασία του με σκοπό την έρευνα ή την εκπαίδευσή. Η συγκατάθεσή του για τυχόν συμμετοχή του, είναι δικαίωμά του και μπορεί να ανακληθεί ανά πάσα στιγμή.
- Ο ασθενής έχει το δικαίωμα στο μέτρο και στις πραγματικές συνθήκες που είναι δυνατόν, προστασίας της ιδιωτικής του ζωής. Ο απόρρητος χαρακτήρας των πληροφοριών και του περιεχομένου των εγγράφων που τον αφορούν, του φακέλου των ιατρικών σημειώσεων και ευρημάτων, πρέπει να είναι εγγυημένος.
- Ο ασθενής έχει το δικαίωμα του σεβασμού και της αναγνωρίσεως σε αυτόν των θρησκευτικών και ιδεολογικών του πεποιθήσεων.
- Ο ασθενής έχει το δικαίωμα να παρουσιάσει ή να καταθέσει αρμοδίως διαμαρτυρίες και ενστάσεις και να λάβει πλήρη γνώση των επ’ αυτών ενεργειών και αποτελεσμάτων.
Άλλες Δομές του Ομίλου
ANIMUS-ΚΥΑΝΟΥΣ ΣΤΑΥΡΟΣ
Ο Όμιλος ANIMUS σας καλωσορίζει στην πρώτη Ειδική Παθολογική Κλινική για χρονίως πάσχοντες ασθενείς, αποδεικνύοντας τη συνεχή υποστήριξή του στην ποιότητα ζωής αυτών.
Παρέχεται άνετο, ασφαλές, σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον σε εγκαταστάσεις υψηλού ξενοδοχειακού υπόβαθρου. Το άρτια καταρτισμένο και έμπειρο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό, με παρουσία Ειδικού Παθολόγου, και επιπλέον Φυσιάτρου , Διατροφολόγου και Φυσιοθεραπευτή, προσδίδουν επιπρόσθετη αξία στις παρεχόμενες υπηρεσίες και συμβάλουν στην ποιοτική και ολιστική αντιμετώπιση του ασθενούς προς όφελος της υγείας του.
Οι ανωτέρω υπηρεσίες αποτελούν καινοτομία στην αντιμετώπιση των χρονίως πασχόντων ασθενών επιβεβαιώνοντας το ισχυρό αίσθημα ευθύνης, αγάπης και σεβασμού του Ομίλου προς τον άνθρωπο .
Συγκεκριμένα η Κλινική απευθύνεται σε μία κατηγορία χρονίως πασχόντων ασθενών, όπως με αγγειακά εγκεφαλικά επεισόδια, πολλαπλή σκλήρυνση, εκφυλιστικά νοσήματα του νευρικού συστήματος μέχρι και ασθενείς με πλήρη έλλειψη κινητικότητας και νοητικής διαύγειας ανεξαρτήτου αιτιολογίας. Η διάρκεια της παραμονής του καθορίζεται αποκλειστικά από την επιθυμία και τις ανάγκες του ασθενούς και της οικογένειάς του.
Όταν δεν έχετε πλέον τη δυνατότητα να φροντίσετε το αγαπημένο σας πρόσωπο στο σπίτι, μπορείτε να εμπιστευθείτε την Κλινική ANIMUS-ΚΥΑΝΟΥΣ ΣΤΑΥΡΟΣ, η οποία αναλαμβάνει τόσο την ιατρική όσο και τη νοσηλευτική φροντίδα των ασθενών, παρέχοντας υψηλού επιπέδου υπηρεσίες.
ΣΤΕΓΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΜΕΝΗΣ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ
Αποτελεί μία μοναδική υπηρεσία φιλοξενίας και διαβίωσης ασθενών με επίκτητες κινητικές ή πολλαπλές αναπηρίες μετά την ολοκλήρωση ενός προγράμματος αποκατάστασης με απώτερο στόχο την κοινωνική επανένταξη.
Η ΣΥΔ έχει δυνατότητα φιλοξενίας 9 ασθενών σε μονόκλινα δωμάτια υψηλών ξενοδοχειακών προδιαγραφών. Το διόροφο παραδοσιακό κτίριο διαθέτει κοινόχρηστο σαλόνι, κουζίνα, υπνοδωμάτια επισκεπτών.
Όλοι οι χώροι είναι προσαρμοσμένοι για να εξυπηρετούν άτομα με κινητική αναπηρία.
Το εξειδικευμένο προσωπικό που εδραιώνει τη στέγη παρέχει υπηρεσίες φροντίδας, θεραπείας και ψυχαγωγίας.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στο 2492022111.